Qué es la seu?

La Seu Electrònica és una oficina virtual que l’Autoritat Portuària de Castelló ha posat en marxa a Internet per atendre el dret dels ciutadans d’interactuar amb l’Administració per mitjans electrònics, tal com estableix la Llei 11/2007.

FONAMENTS DE LA SEU ELECTRÒNICA

Les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC) estan revolucionant la manera com les persones i les empreses es comuniquen entre si. En aquest context, les Administracions Públiques, compromeses amb el seu temps i amb el principi d’eficàcia que enuncia l’article 103 de la Constitució Espanyola, estan adaptant progressivament a aquests canvis per poder oferir als ciutadans els avantatges i possibilitats d’aquesta nova manera de comunicació.

AVANTATGES D'USAR LA SEU ELECTRÒNICA

Les TIC permeten apropar l’Administració als ciutadans, de tal manera que, des de casa o lloc de treball, poden realitzar el mateix tràmit que abans feien de manera presencial, estalviant desplaçaments i temps d’espera. A més, la Seu Electrònica permet usar les aplicacions disponibles els 365 dies de l’any les 24 hores del dia (ha de tenir en compte que la recepció en dies inhàbils s’entendrà efectuada el primer dia hàbil següent. Vegeu la secció del calendari de dies inhàbils) .